Žurnālos - reklāmas apjoma pieaugums.

Diena.lv ziņo, ka Decembrī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, televīzijas un radio reklāmas minūtēm un reklāmu skaita internetā, salīdzinot ar novembri, presē, radio un internetā ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet TV – neliels kritums, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia dati.

Presē reklāmas apjoms decembrī pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ir pieaudzis par 3%. Novembrī tika reģistrēti 1,23 miljoni kvadrātcentimetru, bet decembrī – 1,28 miljoni.


Decembrī presē reģistrēts 6951 reklāmas gadījums, kas ir par 20% mazāk nekā 2008.gada decembrī.

Lielākie reklāmdevēji presē pēc reklāmas laukuma decembrī bija Tele2, Parex, Samsung Electronics, Baltkom, Lattelecom, DnB NORD, Procter&Gamble, Rietumu banka, Trevor Sorbie. Reklamētākās markas presē bija Eņģeļi pār Latviju, Parex un Samsung.

Radio reklāmas apjoms decembrī, salīdzinot ar novembri, ir pieaudzis par 13%. Decembrī radio izskanējusi 17 121 reklāmas minūte, bet novembrī – 15 091 minūte.

2009.gada decembrī radio reģistrētas 37 867 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008.gada decembri, ir par 11% mazāk.

Decembra lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Lattelecom, Bite, Rimi, Depo Diy, Maxima, LMT, Zetcom, Swedbank, Varner Baltija, Statoil. Reklamētākās markas bija Lattelecom, Rimi un Bite.

Interneta reklāmas apjoms decembrī, salīdzinot ar novembri, ir pieaudzis par 15%. Decembrī pētījumā iekļautajos interneta resursos tika reģistrēta 4561 reklāma, bet novembrī – 3969.

Decembrī lielākie reklāmdevēji internetā pēc reklāmu skaita bija Tele2, Lattelecom, Air Tour, Procter&Gamble, Tallink, Dateks Grupa, Neo, Agriss, EK Tehnika, Mobilux. Reklamētākās markas bija Zelta zivtiņa, Lattelecom un Gilette.

Televīzijā decembrī, salīdzinot ar novembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs krities par 1%. Decembrī televīzijā noraidītas 37 326 minūtes, bet novembrī – 37 745 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits decembrī bija 102 377 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008.gada decembri, ir par 3% vairāk.

Decembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: Henkel. Tele2, Procter&Gamble, Bite, Ferrero, Rimi, Reckitt Benckiser, Unilever, Kraft Foods, Coca-Cola HBC. Reklamētākās markas televīzijā bija Tele2, Zelta zivtiņa un BiFri.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

 
(c) 2009-2010 Žurnāliem.lv; Hostēts iekš Blogger Veidne no Deluxe Templates. Wordpress veidni radījis Masterplan. Adaptācija: Smic